Switch to full style
Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek odzieżowych.
Odpowiedz

Re: PHENOTYPE

18 lip 2013, 23:19

Podpowiem... Może w przyszłości.... ;)

Na wieczór jeszcze jedna fotka (z illesta) jak fitują na mnie - rozmiar M ;)

Obrazek

Re: PHENOTYPE

20 lip 2013, 13:11

a chuj mi tam, bogaty jestem to mogę, zamówiłem sobie, rzucę potem jak fitują Lki ;d

Re: PHENOTYPE

20 lip 2013, 13:38

WOLUSiowy pisze:a chuj mi tam, bogaty jestem to mogę, zamówiłem sobie, rzucę potem jak fitują Lki ;d

up

Re: PHENOTYPE

20 lip 2013, 20:51

troszkę nie ogar mają, napisałem na maila, że chcę zamówić, typo mi nie odpisał ile kwitu mam wysłać, co napisać w tytule przelewu, bekowo opór

Re: PHENOTYPE

20 lip 2013, 22:29

Ja wpisałem "szorty Camo L" chyba wystarczy ;)

Re: PHENOTYPE

21 lip 2013, 0:26

wiadomo, ja też w emailu napisałem, tak, ale nie odp mi co mam napisać w przelewie to zapytałem dla jasności -> albo imie i nazwisko lub email, ale wole email :D

Re: PHENOTYPE

21 lip 2013, 7:58

Fajnie forumki, że zamawiacie! Fitować mi w tym ładnie i skrobnijcie jakąś opinię, szczerą ;) to może wątpliwości innych się rozwieją. Moim zdaniem max warto ;)

Re: PHENOTYPE

23 lip 2013, 19:52

Obrazek

Cześć, ogromnie zaskoczył nas odbiór szortów Phenoarmy! Pierwszy nakład rozszedł się w natychmiastowym tempie. Doszywamy na bieżąco więc możecie zamawiać śmiało - macie pewność, że nie będzie problemów z rozmiarem jak u konkurencji. ;)

Tak jak pisaliśmy wielu osobom w mailach, wysyłki jutro. Wszystkie zamówienia są już gotowe, do piątku na pewno będą u was! Dzięki wielkie i trzymajcie się ciepło! ;)

PHNT

Re: PHENOTYPE

23 lip 2013, 22:31

myślę, że zajebiście gdybyście spróbowali puścić coś w stylu ' bastic line ' - mały branding gdzieś na dole bluzy/tshirtu i to wszystko.

Jakieś szare kruneki, jak najbardziej proste i z dobrych materiałów, koszulki - wąskie i długie. Marzenie każdego szwagra x]

Re: PHENOTYPE

23 lip 2013, 22:50

ocean pisze:myślę, że zajebiście gdybyście spróbowali puścić coś w stylu ' bastic line ' - mały branding gdzieś na dole bluzy/tshirtu i to wszystko.

Jakieś szare kruneki, jak najbardziej proste i z dobrych materiałów, koszulki - wąskie i długie. Marzenie każdego szwagra x]


upne

Re: PHENOTYPE

24 lip 2013, 2:29

jak mam 178/69 rozmiar M tych szortów będzie ok ? i do kiedy planujecie je sprzedawać ?

Re: PHENOTYPE

24 lip 2013, 6:25

Yankeeyoung pisze:jak mam 178/69 rozmiar M tych szortów będzie ok ? i do kiedy planujecie je sprzedawać ?

może podasz obwód w pasie? bo tak to nie ma jak Ci doradzić

Re: PHENOTYPE

24 lip 2013, 7:43

Yankeeyoung pisze:jak mam 178/69 rozmiar M tych szortów będzie ok ? i do kiedy planujecie je sprzedawać ?


Ja na sobie mam na zdjęciu rozmiar M - mam ~180cm wzrostu i około 65kg #szczupak. Dla mnie siadają idealnie i klasyk, że zawsze używam paska/sznurówki więc tutaj jest kiepskie odzwierciedlenie.

Moim zdaniem M dla Ciebie będzie idealne (więcej ważysz więc zapewne masz też więcej w pasie....... ;) ). Jeśli masz obawy napisz na maila - z pewnością Ci doradzą i podadzą dokładne wymiary ;-). Jeśli jesteś z WWA możliwy jest odbiór osobisty w firmie to możesz sobie sam przymierzyć nawet ;-)

Re: PHENOTYPE

24 lip 2013, 7:52

Yankeeyoung pisze:jak mam 178/69 rozmiar M tych szortów będzie ok ? i do kiedy planujecie je sprzedawać ?


Mam ten sam wzrost i ważę 2 kg więcej i noszę M. Polecam te szorty latam w nich ostatnio nazbyt często (y) . Dobre kieszenie mają z tyłu, są długie i bez guzików, co jest wielkim plusem.

Re: PHENOTYPE

25 lip 2013, 16:04

jakieś opinie nt. tych camo?

Re: PHENOTYPE

25 lip 2013, 17:49

Tylko dobre, w życiu lepszych camo szortów nie miałem, jeśli chodzi o wykonanie, kolor materiału (intensywny a nie jakieś gówno), wielkość kieszeni i cenę.

Re: PHENOTYPE

26 lip 2013, 0:19

phS pisze:jakieś opinie nt. tych camo?


Wiem, że w tę środę Pheno wysyłali paczki do wszystkich którzy kupili spodenki camo - najdalej jutro/w poniedziałek zapewne pojawią się pierwsze opinie na co liczymy ;).

Mimo, że jestem poniekąd związany z tą firmą powiem obiektywnie: Są to super szorty chino, nigdy nie jarałem się patternem moro, ale ten polski wzór wpadł mi w oko od razu, faktycznie kolorki są zajebiste, nie ma lipy, materiał dobrej jakości a nie żaden wycieruch. Fajne wykończenia z prawdziwej i miłej w dotyku skóry. Dobra głębokość kieszeni - w każdych szortach jakie mam w kieszeniach mieści mi się ledwo telefon (S2) albo portfel a tutaj siedzi zacnie. Spodenki jak spodenki ale te są serio dobrze uszyte, maja spoko wykończenia i dobrze układają się podczas noszenia pomimo tego, że jestem szczupły i generalnie wszystko na mnie "wisi"........ ;)

Re: PHENOTYPE

26 lip 2013, 0:59

Fokier pisze:Mimo, że jestem poniekąd związany z tą firmą powiem obiektywnie


:wojczilol: :wojczilol: :wojczilol:

no offence

Re: PHENOTYPE

26 lip 2013, 8:36

Hantoog pisze:
Fokier pisze:Mimo, że jestem poniekąd związany z tą firmą powiem obiektywnie


:wojczilol: :wojczilol: :wojczilol:

no offence


no offence ale mówię szczerze jako użytkownik i osoba która też nosi te ubrania - nie jestem zakutą pałą która nie wie o czym mówi. Mam własne spostrzeżenia którymi dzielę się jak ktoś pyta. Nie mam premii z tytułu sprzedaży kolejnych sztuk, nie masz się co martwić ;). Kto ma kupić to kupi i fajnie, że ludzie sami powoli doceniają Phenotype.

Jesteś z Warszawy to wpadnij do firmy, przekonasz się sam jeśli coś Ci się podoba ;)

Re: PHENOTYPE

26 lip 2013, 9:29

props za krój koszulek, spodenki trochę krótkie ale poza tym mega spoko - nic tylko brać.
Odpowiedz