Switch to full style
Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek odzieżowych.
Odpowiedz

Re: WE PEACE IT

16 cze 2013, 22:42

podoba mi sie ten lookbok.
zamowilam costam, zobaczymy.

Re: WE PEACE IT

18 cze 2013, 9:13

Jaram sie wszystkim poza tank topem ;)

Re: WE PEACE IT

18 cze 2013, 21:28

supremeclark13 pisze:Jaram sie wszystkim poza tank topem ;)


Mi właśnie się ta grafa na plecach podoba, tatuażowa taka, aż zamówiłem :D

Re: WE PEACE IT

19 cze 2013, 7:24

No grafa spoko ale ja ogólnie nie chodze w tanktopach :P

Re: WE PEACE IT

19 cze 2013, 11:06

Aaa, no chyba że ;)
Jestem ciekaw snapów, bo jeszcze ich nie ma na sklepie, w lookbooku jest 1 model a podobno ma być kilka wersji ;)

Re: WE PEACE IT

19 cze 2013, 11:25

Oby tylko snap nie był głeboki jak garnek na ziemniaki dla 20 osobowej rodziny

Re: WE PEACE IT

20 cze 2013, 9:05

Nie no, mam snapa z ich poprzedniej kolekcji i jest całkiem spoko :)

Re: WE PEACE IT

20 cze 2013, 9:30

Sprawdzałem jakiegoś snapa z daszkiem w kwiotki i wydawał mi się mało sztywny, wogóle połaczenie daszka z koroną jakieś takie dość liche, ziomek wziął tego "Luxury" i też narzeka, że kicha.
Reasumując, stówy bym nie dał.

Re: WE PEACE IT

20 cze 2013, 12:10

http://www.theillest.pl/lookbook-we-pea ... lato-2013/

Re: WE PEACE IT

25 cze 2013, 8:48

paluch pisze:http://www.theillest.pl/lookbook-we-peace-it-apparel-lato-2013/


Wrzucałem już ;)

Ja z czapki jestem zadowolony, propsy że sami ogarniają robienie czapki od podstaw nie haftują na gotowcach, przynajmniej tak mi się wydaje

Re: WE PEACE IT

25 cze 2013, 8:59

Bastian pisze:
paluch pisze:http://www.theillest.pl/lookbook-we-peace-it-apparel-lato-2013/


Wrzucałem już ;)

Ja z czapki jestem zadowolony, propsy że sami ogarniają robienie czapki od podstaw nie haftują na gotowcach, przynajmniej tak mi się wydaje

:lol:

placi ci ktos za reklame? :wojczilol:

Re: WE PEACE IT

25 cze 2013, 9:38

mareg pisze: placi ci ktos za reklame? :wojczilol:


tak stary, bilon na tym kosze...:P po prostu lubię ten portal, nawet kilka moich artykułów się tam ukazało, i jaram się że wychodzi im też robienie ciuchów, bo jak dla mnie trzymają poziom jak na polski rynek, ale o gustach się nie dyskutuje ;) a co, nie wolno mi się udzielać czy o co Ci chodzi :P

Re: WE PEACE IT

26 cze 2013, 19:23

Skąd wogóle info, że robią sami?

Re: WE PEACE IT

26 cze 2013, 23:52

mareg pisze: :lol:

placi ci ktos za reklame? :wojczilol:


tak to bynajmniej wygląda :lol:

edit: ach to przepraszam :)
Ostatnio zmieniony 27 cze 2013, 10:10 przez Hubi, łącznie zmieniany 1 raz

Re: WE PEACE IT

27 cze 2013, 0:13

Hubi pisze:
mareg pisze:


tak to bynajmniej wygląda :lol:


damn, moje oczy :twisted:

http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej !!

Re: WE PEACE IT

27 cze 2013, 7:09

Nie wiem, co to oznacza robić samemu czapki...

No, ale dla wyjaśnienia sprawy... 90 % marek w Polsce robi czapki korzystając z przygotowanego wzorca snapbacka i 5 panela, doszywane są metki oraz hafty i kończy się temat tworzenia. W sumie dobrze, że większość czapek ma ten sam sprawdzony krój z tej samej szwalni, bo nie ma potem udziwnień jak to ma miejsce w 5 panelu od Hazel21. I tyle w tym temacie.

Re: WE PEACE IT

27 cze 2013, 10:42

imo to we peace it całe>>>>labellevie i inne guwna

Re: WE PEACE IT

27 cze 2013, 11:08

Ale porównanie :lol: przecież Labellive nie ma konkurencji w tym co robi...

Re: WE PEACE IT

24 lip 2013, 20:09

wloski pisze:Nie wiem, co to oznacza robić samemu czapki...


Sorry jeśli niejasno się wyraziłem...chodziło mi o to, że wydaje mi się, że szyją czapki od podstaw w Polsce, to znaczy zlecają szwalni uszycie, a nie haftują na gotowcach, tyle :)

a foty nowych rzeczy dla dziewcząt widzieli :D?
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 179&type=1

Re: WE PEACE IT

03 paź 2013, 23:49

Kto widział?

Obrazek
Odpowiedz