WTAPS

Opisy, nasze doświadczenia i pytania dot. marek odzieżowych.

WTAPS

Postautor: sp00n » 01 maja 2014, 21:17

zakladam temat bo jestem ciekaw waszych opinii. ktos moze sie wypowiedziec na temat jakosci? bo ceny duze wiec mysle ze adekwatne do materialow. najbardziej interesuje mnie jakosc koszulek bo mam jedna na oku.
Czarny pisze:To jak oni to kurwa robią ? mają wojskowe komputery hakery jebaniutkie :|

http://instagram.com/boocian

ajs pisze:tuszynski spoko, ale nie lubie tak odwinietych jezykow ;) teraz ogarnalem, ze to multi i spropsowales wczesniej samego siebie z tego konta :lol: :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
sp00n
 
Posty: 745
Rejestracja: 06 kwie 2013, 19:58
Lokalizacja: Katowice
Rozmiar: M/9 US
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: kiwatyniec » 15 sie 2014, 21:14

Jakość super, zarówno bluz i koszulek, warte swojej ceny
mariano_strano pisze:Powtórzę - nie macie Boga w sercu, to bogo was zaślepia 8-)
Awatar użytkownika
kiwatyniec
 
Posty: 225
Rejestracja: 12 gru 2013, 16:05
Lokalizacja: wwa
Rozmiar: XL 12-13
Pozytywy: 5
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: Sciobelo » 15 sie 2014, 22:32

Da się gdzieś to kupić w Polszy?
Awatar użytkownika
Sciobelo
 
Posty: 255
Rejestracja: 16 maja 2014, 16:11
Lokalizacja: Wrocław
Rozmiar: 10.5US/M
Pozytywy: 1
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: giglees » 15 sie 2014, 22:37

nie
erdeka pisze:
kozło pisze:O kurde, dwuch may'ów

jeszcze dziesięciu i będzie można zrobić kalendarz mayów XDDDDD

WujekRada pisze:Co to za marka Spatw? Jakiś polisz brend czy o co cho?
Awatar użytkownika
giglees
 
Posty: 1864
Rejestracja: 03 lip 2013, 8:29
Lokalizacja: THE MEETING PLACE
Rozmiar: 7.5-8 us
Pozytywy: 101
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: oskr » 15 sie 2014, 23:33

jakosc koszulek imo nie powala na kolana, ale jest okej.
http://instagram.com/oskjyo

sieglinde pisze:SPOKOJNIE BO CI ER BABL W TYCH MAKSIKACH PIERDOLNIE ZE ZLOSCI!!!!1!11!


ogarniam rzeczy SUPREME wiecej info pw
Awatar użytkownika
oskr
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 2298
Rejestracja: 15 lip 2013, 0:39
Ulubiona marka: sup
Pozytywy: 72
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: mariano_strano » 16 sie 2014, 8:24

Okej? Bardzo dobra jakość, takie np. Preme zjada dupą. Porównywalna z CdG, Bape czy Neighborhood.
Awatar użytkownika
mariano_strano
Super sprzedawca
 
Posty: 3511
Rejestracja: 27 mar 2013, 15:23
Ulubiona marka: OL, SI, CP
Pozytywy: 104
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: Rychu08 » 16 sie 2014, 9:31

^ A może oskr ma po prostu inne zdanie? :roll:
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Rychu08
Moderator globalny
 
Posty: 1896
Rejestracja: 30 mar 2013, 15:16
Lokalizacja: Kraków
Rozmiar: 10,5US
Ulubiona marka: AJ
Pozytywy: 76
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: mariano_strano » 16 sie 2014, 9:43

Może ma, tego nie neguję
Awatar użytkownika
mariano_strano
Super sprzedawca
 
Posty: 3511
Rejestracja: 27 mar 2013, 15:23
Ulubiona marka: OL, SI, CP
Pozytywy: 104
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: oskr » 16 sie 2014, 10:13

oczywiscie, ze jakosc lepsza od preme. Sa okej co sie rowna, ze sa dobre i mi odpowiadaja.
http://instagram.com/oskjyo

sieglinde pisze:SPOKOJNIE BO CI ER BABL W TYCH MAKSIKACH PIERDOLNIE ZE ZLOSCI!!!!1!11!


ogarniam rzeczy SUPREME wiecej info pw
Awatar użytkownika
oskr
Zaufany sprzedawca
 
Posty: 2298
Rejestracja: 15 lip 2013, 0:39
Ulubiona marka: sup
Pozytywy: 72
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: Rtur » 09 gru 2014, 17:30

Jak wypada rozmiarówka ich teesów? Na 185cm i 75kg brać L czy XL?
Rtur
 
Posty: 53
Rejestracja: 12 mar 2013, 20:00
Lokalizacja: Tczew/Gdańsk
Rozmiar: L/9.5 US
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: mariano_strano » 09 gru 2014, 17:52

xl
Awatar użytkownika
mariano_strano
Super sprzedawca
 
Posty: 3511
Rejestracja: 27 mar 2013, 15:23
Ulubiona marka: OL, SI, CP
Pozytywy: 104
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: BlvckIlluminati » 08 paź 2015, 20:40

jest jakaś grupa na fejsie z wtapsem?
Łowca pisze:normalnie, chuj ją strzela, że nie kupiłeś jej fajnej nowej torebki czy tam kolczyków tylko zajebistą nową parkę snikersików


ZASTROW pisze: wszyscy chodza w jakis jebanych roszach, diamondach itp i mysla ze sa krolami mody i wielkimi streetwearowcami a nawet nie maja tu konta :wall:


Pietrass pisze:
Player pisze:Pietrass chujowo


dupe zamknij
Awatar użytkownika
BlvckIlluminati
 
Posty: 220
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:36
Lokalizacja: Olsztyn
Rozmiar: M/L 44,5
Ulubiona marka: Nike, Levi's
Pozytywy: 0
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: CP31991 » 18 mar 2016, 9:13

Rzeczy wtapsa (mam na myśli hoodie, crewnecki i teesy) brać o rozmiar w górę?
Awatar użytkownika
CP31991
 
Posty: 717
Rejestracja: 25 mar 2013, 20:12
Rozmiar: M/L
Pozytywy: 66
Negatywy: 1

Re: WTAPS

Postautor: mf_hydra » 18 mar 2016, 10:20

CP31991 pisze:Rzeczy wtapsa (mam na myśli hoodie, crewnecki i teesy) brać o rozmiar w górę?

Zdecydowanie. Ja przy 193 i 90 kg musialem oddac bluze w xl bo troszke mala
SUPER SZORTY/TEESY/POLÓWKI PIERRE CARDIN

http://www.hype5.pl/viewtopic.php?f=51&t=47503

#HALKO


wookash pisze:tylko uniqlo

ex400 pisze:Panowie da rade iść w roszach+chino+muszka na 18stke? Czy roshe z muszką to nie jest najlepszy pomysł?

SiemaSiema pisze:cozamixtape(autograf)-220 PLN
cozamistape(folia)-180 PLN
mf_hydra
 
Posty: 1454
Rejestracja: 25 cze 2014, 14:57
Lokalizacja: Gdynia/Olsztyn/Toronto
Rozmiar: 11 US
Ulubiona marka: Gorzka Żołądkowa
Pozytywy: 15
Negatywy: 0

Re: WTAPS

Postautor: BlvckIlluminati » 19 mar 2016, 9:41

bluzy rozmiar albo nawet i dwa w góre.
Łowca pisze:normalnie, chuj ją strzela, że nie kupiłeś jej fajnej nowej torebki czy tam kolczyków tylko zajebistą nową parkę snikersików


ZASTROW pisze: wszyscy chodza w jakis jebanych roszach, diamondach itp i mysla ze sa krolami mody i wielkimi streetwearowcami a nawet nie maja tu konta :wall:


Pietrass pisze:
Player pisze:Pietrass chujowo


dupe zamknij
Awatar użytkownika
BlvckIlluminati
 
Posty: 220
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:36
Lokalizacja: Olsztyn
Rozmiar: M/L 44,5
Ulubiona marka: Nike, Levi's
Pozytywy: 0
Negatywy: 0


Wróć do Marki odzieżowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika